.camp ulriks dag 13.1

1/23/2010 11:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Då var det dax för mitt första blogginlägg…. kan bara hålla med min fru om att man är ganska mör efter två dagar som har varit händelserika. Vi har hunnit med väldigt mycket och jag är nöjd över vad vi åstadkommit. Jag tycker vi har tagit det ganska lugnt och inte stressat men ändå är man slut. Kul att komma igång med rivningen även om det dyker upp en massa jobb som är lite kniviga att lösa. Nu hoppas jag att byggarna kommer till veckan så att golvet kan bli klart så att man får  börja bygga det pussel man har köpt på IKEA. Vill inte riktigt jobba imorgon men vad gör man när det är besiktning av det projekt man har jobbat med i 6 månader. Nu skall man gå och lägga sig och förhoppningsviss sova i 6 timmar. God natt.

 

/JL

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 24 januari 2010 kl. 11:38

Det var väl dags :-)
Hoppas det inte blir allt för knivigt att få ihop det som ni vill.
Har det torkat nog nu då så ni kan få lägga golvet?

Lycka till på besiktningen!
Kram

johan on 24 januari 2010 kl. 19:01

det vet vi inte förrän de har varit här och mätt på tisdag. Ja det kan behövas men det är ju inte jag som måste betala om det blir mer jobb.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers