.slappa

1/01/2010 06:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En slappardag. Men det är väl så årets första dag brukar starta? Sällan man ger det en rivstart.   Vi har hämtat Olivia, skyfflat undan lite puder ute och haft ett snabbt besök.

Nu hägrar TV-soffan med snabbmat. Lillebror tog precis en liten siesta, och jag la honom i hans säng. Gud så skön den ser ut, önskar jag rymdes så att jag krypa ner med honom.

2010 är ett år som många ser fram emot, ett bättre år. Jag hoppas det blir som alla önskar.Själv har jag svårt att tro att vi ska kunna toppa det som varit, även om det finns spännande planer* för tjugohundratio. Men 2009 har ju varit fantastiskt. Både jag och Johan har haft det bra karriärmässigt med roliga projekt, Olivia är ju helt otroligt underhållande med sina tankar och fantasier, och kvicktänkt och finurlig så man bara undrar vad det ska bli av henne – finns inga gränser känns det som, sen kom ju Bella, och så Svante på det! Som en liten avslutning på det så fick vi ju äntligen vårt bröllop.. Ja, det är inte klokt vad mycket kul vi har hunnit med! Svårtoppat skulle jag tro, men med det inte sagt att det är omöjligt.

Nu rullar matleveransen in på gården så nu blir det käääääk

 

Later.

 

*den som lever får se!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers