.tuesday

1/26/2010 09:38:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon!  Här har vi haft en riktigt bra natt. Som jag misstänkte att vi skulle ha bara jag slutar flytta Svante till min säng. Han är helt enkelt för nyfiken för att sova med oss, just nu. HERREGUD han kan ju MISSA något om han sover en stund. Nån kan ju vända på sig, snarka till eller prata i sömnen! Men nu har han alltså sovit i sin egen säng hela lång natten, jag var upp och gav honom lite käk vid tretiden bara, sen vaknade han till vid fem men somnade strax om igen. Tjugo över åtta vaknade han och jag skuttade med glädje in till honom eftersom värkande och mjölkstinna tuttar saknade matvraket till son som tidigare har ätit sig igenom nätterna.

Svante var förresten lite piggare igår efter att han sovit sin eftermiddagslur. Däremot så gnuggar han sina små öron, och det gör han även idag, så nånting är ju inte riktigt bra.

DSC_0183

Nu ska vi se vad denna dag har att bjuda på!

 

Later

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 26 januari 2010 kl. 10:53

Skönt att han sover bättre, men lite jobbigt att måsta gå in till honom så långt! Kevin sover oftast första svängen i hans säng men när han vill äta flyttar jag över honom till oss, jag brukar själv sova innan han ätit klart.. :-)
Sen verkar han sova bättre hos oss än själv, i hans säng vaknar han av minsta lilla ljud och hos oss måste man lyfta honom ur sängen för att han skall vakna :-p

Hoppas mätningen går bra idag så golvet fort kommer på plats.
Kram

Comment by Hanna on 26 januari 2010 kl. 12:26

Jo precis så har vi ju haft det fram till nu då han helt enkelt blivit för nyfiken för att somna om. Sån blev Olivia också, men ännu tidigare. Redan vi fem månaders ålder sov hon i egen säng och hela nätter dessutom.. så jag hoppas Svante sover hela nätter snart också, det skulle ju underlätta en del då han nu inte har ro att sova med oss :)

Mätgubben kommer först på torsdag tyvärr :S
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers