.camp ulriks – dag 14

1/24/2010 09:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

För två veckor sen var allt normalt i det här huset. Nu är det lite upp och ner men fantastiskt bra. Johan jobbade ju idag så vi hade inte planerat nåt särskilt. Skönt med en lugn dag mitt i allt stök. Sen kom han ju hem rätt så tidigt ändå, så vi har mest suttit och beundrat vårt storverk.

Har hittat något som vi missat i shoppingyran – benen till köksön! De är avbockade på plocklistan, men jag hittar dem inte på kvittot så vi har nog tappat dem på vägen.. Vad som är än mer irriterande är att idag får vi ett mail från IKEA Family, som erbjuder lite mer pengar att shoppa för, för den som köper vitvaror. 1600:- hade vi fått och det hade ju inte suttit helt fel. Vi har ju en hallmöbel att köpa. Sen behöver jag både en stekgryta och en stekpanna (hade jag tänkt köpa men glömde). Till exempel. Skit också.

 

Annars är det gött.

 

Later

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 24 januari 2010 kl. 22:17

gud så typiskt, med erbjudandet menar jag. det är som på ellos o.dyl./mordin

Comment by Jennie~* on 25 januari 2010 kl. 09:30

Ring IKEA och be dem expresskicka benen, sen kan ni ju hota med att lämna tillbaka allt för att få ut erbjudandet. De har ju också öppet köp så det borde inte vara något problem.

Kram

Comment by Hanna on 25 januari 2010 kl. 09:43

Yes, vi kommer att kontakta dem om erbjudandet :) Man kan ju alltid försöka!
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers