.nu

1/13/2010 01:43:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

-just nu försöker Svante fånga sin egen skugga. Det går sådär. Men skam den som ger sig!

-Olivia lagar mat på sin lilla spis. Ska bli spännande att se vad som bjuds på.

-och här sitter jag och är stolt och glad över mina duktiga barn. Olivia har varit ute i stallet med mig, skött om kaninen, hönsen och hästarna, ridit, tittat på när jag arbetat med Pion och skött om lillebror )som vaknade men nöjde sig med att sitta i vagnen och se på medan vi var ute). Ingen av dem har klagat en sekund. Vädret är perfekt och en dag kan väl inte flyta på mycket bättre än så?

 

Nu ska jag packa ihop sex böcker som ska skickas, gårdagens försäljning. Sen ska vi och kolla på lite köksgolv. Och äta kanske.

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Josefin on 13 januari 2010 kl. 22:26

<3 Härligt, krama om dem små från mig <3

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers