En lista.

1/25/2010 11:17:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lånat av Erika

Piercingar: Haft..
Ärr: Störst, 4,5 cm på låret, brännskada. Syns knappt faktiskt, väldigt fint. Fula knän.                     Längd: 175 cm över havet.
Vikt: som innan Svante, men tyvärr är det ju alldeles för mycket ändå. Jag vill j ogärna göra något åt det så länge jag ammar.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: vet inte, men mycket mörkare än innan Svanten – ni skulle ha sett utväxten
Fräknar: nej, tyvärr!
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Älskar min gård, men den behöver inte alls vara just här. Trivs bra dock, inget snack om den saken.
Dricker?: Antar det, men det var länge sedan det blev annat än läsk och vatten.
Röker du?: Nej
Vilket schampo använder du?: En stor svart värstingflaska?
Vilken parfym använder du?: Clean, en gammal Hugo Boss, SJP..
Vad är du rädd för?: Mörkret, mardrömmar, sjukdomar
Gillar du att tvätta?: Jovars, kan tänka mig mycket värre saker.                                                           Gillar du berg- och dalbanor? Mycket.

Senaste…
Filmen du hyrde? Inglourious Basterds 
Filmen du köpte? Typ nån gammal klassiker som Top Gun
Låten du hörde: I’ll take you there
Låten du laddade ner? Johan
Personen som ringde dig? Mamsen                                                                                                        TV-program du såg? Efter Tio står på i bakgrnden just nu


Favorit…
Låt: Beror helt på sinnesstämning.
Sak att göra: Det bästa jag vet, är att träna med min häst för en instruktör. Kan inte tänka mig något roligare faktiskt.
Sport: Allätare.
Dryck: Cola
Kläder: Kan inte tänka mig något skönare än nötta jens och  en enkel t-shirt. På min gamla kropp, inte den jag har nu. Inget är skönt.
Film: Dirty Dancing är en het kanditat bland många.
Bil: Min första BMW är svårslagen, den har jag haft så mycket kul med.
Serie: Grey´s nu, Vänner & SATC forever


Har du någonsin…
Ljugit för någon? Självklart har jag det. Ta en så enkel fråga som “Hur mår du?”
Varit i slagsmål? Inte i vuxen ålder nej. Ingen bråkstake.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Nej, jag träffar nog bara mina IRL-vänner på internet ibland.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Enstaka

Senaste…
Boken du läste? Luftslottet som sprängdes håller jag på med för fullt.
Personen du fick e-mail av? Mig själv, ett vidarebefordrat jobbmail.
Personen du fick brev av?Det måste ha varit Karin, från någon av hennes långa resor!
Personen du fick sms av? Johan                                                                                                          Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår.                                                                          Saken du köpte? En fläkt. I morse.


Vad har du gjort idag? Ätit frukost, läst bloggar, bloggat och däremellan lekt med Svanten som nu sover.
Brukar du svära mycket? Beror på, ibland inte alls, ibland mycket.
När stiger du upp på morgonen? När Svante stiger upp, eller när Olivia stiger upp.
Vad har du på dig? Johans skjorta. Himla skön faktiskt bland allt det osköna.
Vad ska du göra ikväll? Kolla tapeter kanske. Nej jag vet inte,
Vad är du allergisk mot? för det mesta inget, då jag är gravid eller förkyld kan jag känna av vissa pälsdjur. HÖ, förresten – det tål jag aldrig.                                                                                     Använder du hårspray? Det händer, nån gång i månaden kanske..
Kan du stå på händer? Aldrig kunnat.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark antar jag.
Salt eller socker? Salt klarar man sig i vart fall inte utan.
Gillar du ketchup? Inte till allt, men ibland så funkar det.
Är du glad nu? Jag är nog för trött för att veta vad jag är.
Var du glad igår? Jorå.
Vad dansar du till? Det mesta.
Stockholm är… ? Grått
Göteborg är… ? outforskat än så länge.                                                                                             Kan du sjunga? Alltså, man hör ju vad det är jag försöker sjunga i alla fall.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Oj, det är många.

 

Puh.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers