.camp ulriks – dag 16

1/26/2010 09:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Natten till trots har det varit en tröttsam dag. Låg i och för sig och hostade länge igår, fick medicinera mig då mina luftvägar var trånga och det kändes som om att jag andandes grus. Kom på att Johan stängt av centralfläkten som styr ventilationen i huset, så han fick snällt gå upp och starta upp den igen. Nu är luften mycket bättre här inne i alla fall.

Tänkte inhandla tapeterna idag, men icket! Johan jobbade sent igen, och jag tänkte faktiskt att han skulle få vara med. Har för övrigt känt mig lite nedstämd och negativ idag, inte ens en långpromenad hjälpte. Trött på att äta samma mat dag ut och dag in, men man blir ju så begränsad då man inte kan laga mat hemma och dessutom måste ta hänsyn till diverse matallergier. Gissa om jag längtar efter det nya köket?

 

Laterlaterseeyoulater/HL

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by ~Hanna~ on 26 januari 2010 kl. 22:26

Jag tycker du gör det fantastiskt bra, med småbarnen, byggnationer och en hårt arbetande make.
Upp med hakan och skickar härmed en stor klapp på axeln och en värmade "kram" via bloggvärlden ända från Piteå!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers