.camp ulriks – dag 3

1/13/2010 11:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Smärtfritt har denna dag passerat kan man säga. De nya rutinerna börjar sätta sig. Fast det där med matlagning är ju lite trist förstås. Spisen finns ju men ingen fläkt… så det blir mes grötkokning på den. Just idag fick mina föräldrar bistå med spis, vi lagade maten där och det är knappast första gången heller.

Idag har vi kikat på ett nytt golv. Mycket bra tycker jag! Ska visa senare vad vi tänkt oss.. Men just det beslutet var väldigt enkelt eftersom jag drömt om ett sådant köksgolv hur länge som helst!

Vi har ägnat denna kväll åt att slå våra kloka huvuden ihop, rita ett kök som vi båda vill ha och nu är vi riktigt nöjda. Så OM det blir byte så vet vi i alla fall precis vad vi vill ha, allt från skåpar till belysning, möbler och lådinredning.

 

KitchensmitchenLater/HL (jag har erbjudit min man att skriva några rader under denna rubrik så vi får väl se om han lyckas få till det någon dag!)

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Hanna on 14 januari 2010 kl. 12:58

Gud vad spännande!! Hoppas bara torkningen går fort så ni får sätta igång med byggnationerna!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers