.dagens

1/11/2010 01:37:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: r i d s t ö v l a r som är hela – igen. Utan en endaste jävla dragkedja.
DAGENS KLÄDSEL: Röda stickade långa juliga tjocksockar, svarta byxor och grå tröja. Och lite under förstås.
DAGENS SMINK: Vi hade inget vatten i morse så jag är glad att jag fått tvätta mig nu.
DAGENS FRISYR: “Har du tofs mamma”
DAGENS HÄNDELSE:Att vakna till ljudet av en cirkelsåg kanske?
DAGENS LÅT: Bad day. Någon som vill ha spotify? Jag har ett par invites..
DAGENS PLANER: har gjort det jag planerat. Hämta en GROVIS och lite mat sen kanske.
DAGENS SAKNAD: Få se nu, en spis, en diskmaskin, en diskbänk…. till exempel.
DAGENS DUMMASTE: Vattenskadan.
DAGENS SJUKA: Dagens inte alls sjuka är i alla fall Svante som haft bekymmer med öronen i helgen och bara velat äta på vänster sida – nu verkar det ha gått över tack och lov! Hade varit trist med en öroninflammation också.
DAGENS DROG: soooooooooooooooool!
DAGENS ROLIGASTE: RIDA!
DAGENS FAVORIT: min man.
DAGENS KÖP: en ny kran till tvättstugan.
DAGENS HUMÖR: glad
DAGENS ORD: oomkullrunkelig.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 11 januari 2010 kl. 15:14

Ja, ja, ja!!!! Jag vill ha en invite! Please!!!
// Martina

Comment by Hanna on 11 januari 2010 kl. 15:27

Nu har jag skickat en till din hotmail.. :)

Anonym on 11 januari 2010 kl. 21:08

vad är invites, är det nåt jag vill ha? mordin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers