.thursday

1/28/2010 08:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God morgon! Inte så pigg men har mig själv att skylla. Går man ut och skottar snö mitt i natten, blir man för pigg för att sova sen. I och för sig var det ganska nödvändigt att skotta snö. Jag gillar verkligen inte att skotta snö heller, kan egentligen inte förstå hur människan kan vara så dum att hon bosätter sig här när det finns så många andra ställen man kan bo på? Hit kan vi väl åka på semester en vecka om året istället och bara uppskatta snö och kyla.

Svante fick mat kvart i sju i morse, sen somnade han om. Fast då fick han en liten tjuvslurk vid tolvtiden då jag fick byta en mysig blöja på honom..  det börjar ändå arta sig med nätterna här tycker jag! Vi hade nog sovit än om vi inte blivit väckta av byggaren som kom hit vid åtta.

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers