.Sunday

1/17/2010 11:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Efter snart sex månader där jag tagit samtliga vakennätter med Svante så blev jag smått negativ i morse, då Johan väckte mig för att jag skulle ta Svante så han fick duscha. En jättehungrig Svante som inte ens fått sin morgongröt. Så jag fick gå upp för att ge honom gröt, trots att jag varit uppe hela natten och gett honom mat, och man är ju i alla fall inte ett dugg lättirriterad då man är trött. Det är ju inte så att jag har något emot att sköta honom, men va faan, ska man verkligen behöva göra och tänka på allting själv?Olivia sov dessutom fortfarande gott så det var ju inte ens två barn att klara av.

Nu har Svante somnat i alla fall, ett par timmar senare, så nu ska jag gå  och klä på mig

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers