.dagens

1/17/2010 08:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: lite energi
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och tröja
DAGENS SMINK: nej
DAGENS FRISYR: bångstyrigt
DAGENS HÄNDELSE:biobesök med Olivia
DAGENS LÅT: Cat people har EN invite kvar!
DAGENS PLANER: tömma tvättmaskinen, lägga i säng Svante, släppa ut hästarna, lite TV där emellan, sova.
DAGENS SAKNAD: Leo tänkte jag på när jag var ute och red. Saknar den lille grabben även om det är skönt att ha tid och ork att jobba med de hästar som står kvar, och det dåliga samvetet är som bortblåst.
DAGENS DUMMASTE: Det har jag nog redan uttalat mig om
DAGENS SJUKA: Dagens sjuka visar en stor förbättring. Mormor har haft det tungt efter en operation men nu har det äntligen vänt åt rätt håll ♥
DAGENS DROG: Mayor Cola-craving just nu. Men inget hemma.
DAGENS ROLIGASTE: RIDA!
DAGENS FAVORIT: mitt bio-sällskap.
DAGENS KÖP: Eller helgens snarare, en varsin Reimaoverall till ungarna och Uggs till lillebror. Saknas bara skoterskor till Olivia då.
DAGENS HUMÖR: trött
DAGENS ORD: biiiiio!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers