.storm:1

1/27/2010 10:04:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hejsan! Här är det strömlöst! Men det har det inte varit sen jag skrev igår, snarare har det varit ström mest hela tiden, bara inte då jag ska blogga. Hoppas dock att strömmen kommer tillbaka snabbt även denna gång.

Å så kom den tillbaka. Tack så mycket.

Hur har ni det där ute annars? Var uppe och kikade ut vid åttatiden, såg inte ett spår. Undrade lite om Johan åkt på jobbet, och om han alls släppt ut hästarna men det hade han såklart. En perfekt dag att spårlöst försvinna dock.

Bra natt igen, en upprepning av gårnatten kan man säga förutom att Svante vaknade först vid sex och somnade om direkt – igår gjorde han ju den svängen vid femtiden. Nu är ju målet att skjuta på det första uppvaknandet så det är väl det vi ska testa i natt.

Nu ska vi se vad vi kan göra för att få denna dag att flyta på smärtfritt. Det ser ut att bli en innedag, men vi gör det bästa av den. Vi har ju glädjen att få ha Olivia hemma idag, kanske till hennes stora förtret eftersom hon tycks trivas hur bra som helst på sitt dagis. Tur är väl det för jag kände mig inte alls lika positivt inställd då jag gick därifrån igår.

 

Later

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers