.camp ulriks – dag 10

1/20/2010 09:56:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

What a day! Inte direkt på ett bra sätt. Men det har väl bara delvis med våran köksbelägenhet att göra. Förutom att jag fått kämpa med stöket här hemma, och servicepersoner som inte alls håller vad de lovar samt en lite för tidig start på morgonen, så har tvåochetthalvtåringen varit extremt krävande just idag. Emellanåt hur gullig som helst, emellanåt så får man strida för precis varenda millimeter. Lägg till det att Johan har jobbat till nu, jag kände mig tvungen att jobba med Pion och vi behövde verkligen handla.  Allt är gjort mer eller mindre bra, men jag känner mig bara helt slut och gråtfärdig. Vissa dagar önskar jag att jag fick vara på jobbet till nio på l´kvällen. Jag vet ju att nittionio procent av tiden så älskar jag mitt jobb här hemma. Men inte just idag.

 

Later /HL

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 20 januari 2010 kl. 22:20

Men vet du Hanna då väntar en bättre dag imorgon! Lägg dig tidigt och vila upp dig! (det är himla lätt att SÄGA det iaf, men hur ofta lägger man sig I TID egentligen?) Jag lyckas aldrig, men ikväll kanske! =)

Comment by Jennie~* on 20 januari 2010 kl. 22:34

Usch, det låter som ni haft en jobbig dag. Hoppas morgondagen blir bättre, här har vi också något på gång med en liten gnällspik som sover oroligt.

Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers