.saturday

1/09/2010 09:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Dagen har mest bestått av hästar. Me like. Ridträningen gick jättebra – igen. Det känns verkligen som vi går från klarhet till klarhet, och det är stor skillnad bara på ett par veckors arbete. Tävlingar i mars säger tränaren. Nje säger jag, haha. För det första lär jag aldrig komma i kavajen i mars. För det andra så har jag inga ridstövlar. Ovanligt. Sen är det snart och jag har ju inte haft en tanke på tävlingar överhuvudtaget. Men vi kan gärna satsa på att vara startklara i LA – det är en annan sak!

Nu sitter jag och funderar om jag kan klippa Pion, ifall jag köper på mig lite halskragar och sånt. Trots att hon går ute. Nu snackar vi inte helklippning, men det går ju inte ha henne i stallet hela dagen bara för att jag ridit… Hon måste torka fortare, och i ridhuset blir hon så varm så det spelar ingen roll att kondisen är mycket bättre nu. Hmmmmm.

Vi hade funderingar på att åka någonstans imorgon. Men jag tror vi blir lata och stannar hemma. Plockar ur köksskåpen. Eller nåt. Det visar sig.

 

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers