.camp ulriks – dag 8

1/18/2010 10:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Konstigt nog är det  f o r t f a r a n d e  lika stökigt hemma. Och inte har vi kommit längre i beslutskedjan heller. Jag blir galen!

Min gullige man (oooh vad glad han blir när jag beskriver honom som gullig?) står och diskar. Frivilligt. Fast jag är helt säker på att det är min tur. Å andra sidan så har jag dukat fram med te och gott fikabröd och det luktar verkligen gott här i huset.

Well, hoppas på bättre lycka imorgon.

 

På återskrivande/HL

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 19 januari 2010 kl. 10:21

synd att jag inte diskade allt när du beskriver mig så bra..... puss

Comment by Hanna on 19 januari 2010 kl. 10:32

tycker jag med.. :P Puss!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers