.onsdag

10/07/2009 09:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

ja men godmorgon! Vilken underbar dag. Vi har varit vakna halva natten med en hostande Olivia. Då jag har legat i sängen så har det varit krampaktikt inklämd mellan mina två gossar. Svante har nämligen legat på tvären och sovit på hela min sida. Jag ville inte flytta honom och riskera att han också vaknade – trots att han sovit sig igenom Olivias hostande och ledsna tårar. Ute har det snöat någon decimeter, och det ser ut som snön tänker ligga kvar i alla fall de närmaste tio dagarna eller så. Nu ska jag dessutom till tandläkaren. Vilken underbar dag var det ja.

 

Vi hörs om jag överlever.

Later.

1 hälsningar:

Anonym on 7 oktober 2009 kl. 10:39

Ojoj hoppas du överlevde!!!
Krama om lillstumpan jag hoppas att hostan inte blir ihållande. Skönt att Svante är en pärla en sådan här natt.
Många kramar till er/ Josefin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers