.planer

10/16/2009 01:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Efter en riktigt seg vecka då jag inte varit någonstans, eller gjort något särskilt så är de närmsta dagarna uppbokade, i alla fall delvis och tillräckligt eftersom jag gillar “en sak om dagen-regeln” av sånt utöver det vanliga.  När jag har gjort klart hästeriet och skickat/hämtat lite paket, så ska vi åka till barnens farmor och farfar. Johan ska skruva i lite traktor och jag ska.. amma kanske. Ikväll blir det idolmys hos vännerna. Imorgon har egentligen inte jag så mycket för mig, men Johan ska fixa en grej så han blir borta hela dan typ. På söndag funderar vi på att åka till Umeå, eftersom J ska dit på måndag. Då hinner vi kanske hälsa på både min och Johan systrar? På måndag har vi även en föräldraträff med Svantes f-grupp, men dit hinner vi tyvärr inte. På tisdag ska jag på den berömda efterkontrollen efter förlossningen och på onsdag ska Svante på sin tremånaderskoll och vaccinering. Sen ska jag ägna mig åt att packa och fixa, Leo lämnar oss nämligen framåt nästa helg… Nu ska jag ta mig en liten, liten bit kladdkaka, stöka undan och sen ut till hästarna.

 

Later.

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 16 oktober 2009 kl. 17:57

Oj, nu var det mycket inplanerat och vi är iallafall hemma om ni får tid att träffa oss. Lycka till med alla planer och hör av er om ni kommer!

Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers