.viljan

10/15/2009 09:48:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante är världens snällaste. Han klagar nästan aldrig och sällan högljutt. En gån jag minns att han var missnöjd var då vi var på fest, satt och spelade sällskapsspel och Svante beklagade sig. Tills jag fattade vad han ville (efter att ha provat allt annat). Det var för varmt, och när jag klädde av honom blev han nöjd. MEN det finns ett tillfälle då han är mycket bestämd, och då spelar det ingen roll vad jag tycker. Ibland får han nämligen för sig att han inte vill äta på den sida jag lagt honom till och då protesterar han högljutt tills jag byter. Ingen särskild sida han alltid föredrar, verkar det som. Oftast då detta inträffar är han väldigt trött. Som nu då han har varit vaken sen sju, fast han brukar sova till nio. Då äter han i två minuter när han väl hamnat rätt, sen slocknar han..

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers