.godmorgon

10/14/2009 10:27:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

blev en tidig morgon för mig idag. Svante vaknade halv sex och ville äta. Inget konstigt med det. Svante somnade snällt om efter en stund, men inte jag. Johan hade nämligen råkat stänga in kisse i olivias lekrum, och nu ville hon ut. Låg fastklämd mellan pojkarna, så jag knuffade i Johan och skickade iväg honom för att släppa ut katten. Han lommade iväg för precis då ringde hans väckare. Men så kom han tillbaka till sängen i alla fall, tänkte snooza en liten stund antar jag. Men inte hade han släppt ut katten.. vet inte vad han gjorde? Skickade upp honom igen, katten fick komma ut och han åkte på jobbet. Då vaknade Olivia, så det var bara att studsa upp, göra en flaska till henne som hon ville ha, hon var så trött. Olivia somnade om igen, men inte jag. Svante ville mys-sova och ha mig nära, nära. Jag hade ont i kroppen och ville sträcka ut mig. Men mys går ju före såklart. Till sist somnade jag en liten stund, för att väckas av mardrömmar precis som varje morgon senaste tiden…

Olivia sov läänge, hon kom upp för bara en stund sen! Vädret ser strålande ut så jag hoppas att det blir en riktigt bra dag trots avsaknaden på frukost här hemma. Inget fil, lite mjölk, bara husmans, inget pålägg, slut bregott… Men Extra Prima Blåbärskräm, mjölk och fullkornsflingor blev en bra nödlösning som gick hem hos den lilla fröken. Nu ska jag sätta mig och beställa hem en massa kort. Har visst inte framkallat något på ett år eller så. Det blir nog en hel del.

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers