.okejrå

10/13/2009 06:17:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

jag fick ett mail:

Hej Hanna!

Läste just på din blogg att du gillar idol-Tove. Vem gör inte det?!

Laddade just upp en reklamfilm jag hittade på Norrmejeriers hemsida där Tove är med!!! Kul om du lägger upp och sprider vidare så att vi får Tove i final!

/Johan

Jag förstår inte hur det ska hjälpa Tove att vinna, så här tidigt i säsongen så vet man ju inte riktigt vem som ska göra mest framsteg och vara bäst i slutänden – men Tove gillar jag ju så här långt. Däremot så tänker jag visa filmen som säkert alla här uppe i norr har sett redan. Till den okända Johans stora glädje. Jag har nämligen aldrig tänkt på att det faktiskt är Tove som är med… Har du tänkt på det?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers