.mondayyy

10/26/2009 04:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Just nu skulle jag vilja skriva någonting, få ur mig en massa men jag känner mig helt tom på ord. Det var ingen bra start på veckan det här och nu vill jag bara att min J ska komma hemoch hjälpa mig med det som känns svårt. Never mind.

Olivia sover f o r t f a r a n d e sen hon kom hem från dagis kl 12! Jag borde gå och väcka henne, men hon var SÅ trött igår kväll så jag la i säng henne tidigt, sen vaknade hon i natt och var nog vaken någon timme innan hon kom till ro. Jag tror hon är jättetrött och behöver sin sömn helt enkelt. Sen får vi se om vi får i säng henne ikväll? Svante har ätit i ett par timmar, så vi har legat i soffan och myst hela eftermiddagen. Det var riktigt skönt, jag behövde få ligga och bara titta på dåliga serier på TV för det gör jag ju aldrig och ibland behöver man lite sånt.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers