.lista

10/11/2009 12:56:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

1. Hur gammal är du om fem år? 36!
2. Vem var den sista du träffade? Förutom de som ligger bredvid mig, och i rummet bredvid, så är det mor eller far..kommer inte ihåg vilken av dem jag träffade sist. Nej – Jens var det ju!
3. Hur lång är du? 175 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg precis Sex and the City – the movie
5. Vem ringde du senast? Johan                                                                                                                   6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? “Det gör det du har skickat 8 SMS från din andra mobil…” – Till Johan.
7. Vad är dagens planer? Sova!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill.                                                           9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I För några timmar sen.                                                 11. Vilken ögonfärg har du? Grönbruna.
12. När vaknade du idag? Senaste gången jag vaknade idag var klockan nio då J väckte mig.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? I solen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mitt i livet.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag minns inte.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min dotter.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, men jag tror faktiskt inte att jag har kvar någon.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? För få. Skulle behöva ett par stycken till. tillsammans har vi fyra idag.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? När andan faller på.
27. Vilken är din favoritglass? Ingen särskild, äter inte så mycket glass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa några skulder och resa söderut.
29. Tycker du om kinamat? Japp.
30. Tycker du om kaffe? Jag gillar lyxkaffe, märkeskaffe och en välblandad latte. Jag är nog en liten kaffegourmet.
31. Vad dricker du till frukost? Te.
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid längst från dörren.
33. Kan du spela poker? sådär. På ett ungefär.
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ett par stycken.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, såklart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina barn.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Flux.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Det är också den oroligaste jag känner.
45. Välj ett ärr på din kropp? På låret, några centimeter efter en liten brännskada. Aj.
46. Vad har du för ringsignal? En standardsignal på mobilen.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jackorolen till exempel. Som Olivia springer i nuförtin.
48. Flirtar du mycket? Nope.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Vid mitt köksbord tror jag.
50. Kan du byta olja på bilen? Det handlar bara om att försöka.
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej (!)
52. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läste precis boken “(Små barn) Finns” i en serie om Små barns utveckling. Underbara böcker i min ägo som jag värderar högt.
54. Läser du dagstidningen? Då jag kommer över en
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ridsport kommer varannan vecka.
56. Dansar du i bilen? Det vore något det.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag tror att det var i Olivias bok             59. När var du i kyrkan senast? Hmmmmm. På nyårsafton tror jag.
60. Vad ska du göra nu? Stänga av datorn och ge sonen mat, han vill inte somna själv och det är nog första gången! Men han är förkyld och snorkig så han är ursäktad.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers