.dagens

10/09/2009 02:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante sover än, Olivia sover och jag har gjort allt jag planerat idag – so far…ibland hinner man inget och ibland har man massor med tid över!

DAGENS VILL HA: ett nytt köksgolv. Bland mycket annat. 
DAGENS KLÄDSEL: undies, svarta mjukisbrallor, skönaste Meanditröjan. Men det blir nog ett ombyte sen.
DAGENS SMINK: inget idag (än)
DAGENS FRISYR: lite busig lugg. 
DAGENS HÄNDELSE: Olivia försvann när vi var ute. Jag hann nästan bli stressad, ena minuten där – andra minuten borta. Återfann henne i bilen – med en klubba i handen.. Företagsam flicka. Aldrig lämna nyckeln i bilen! (Jag fick ju skälla lite idag…det är inte särskilt kul men det är läskigt när nycklarna sitter i bilen och man har en liten som vet precis hur man startar bilen!)
DAGENS LÅT: Life on Mars!

DAGENS PLANER: Idolfika hos L ikväll! 
DAGENS SAKNAD: Inspiring lectures in English grammar by Phd Deutschmann.
DAGENS DUMMASTE: Kan inte komma på någon/något                                                            DAGENS SJUKA: Svante då som varit lite snorkig ett par dagar. Jobbigt att äta när näsan är täppt. 
DAGENS DROG: -
DAGENS ROLIGASTE: förhoppningsvis idolkvällen senare? 
DAGENS FAVORIT: barnen!
DAGENS KÖP: KANSKE skorna jag har beställt till Johan. Men de är oprovade än, så vi får väl se lite senare om det blir köp eller inte… 
DAGENS HUMÖR: balanserat
DAGENS ORD: jooo (min lilla norrlänning till dotter har en ny favorit)

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by lillebror on 10 oktober 2009 kl. 02:37

o inte fick världens bästa barnskötare va me på dagens? fick t om beröm av moffa!

Comment by Hanna on 10 oktober 2009 kl. 12:33

det kunde jag väl inte veta då heller...!

Comment by lillebror on 10 oktober 2009 kl. 15:33

hehe =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers