.ååååh

10/10/2009 10:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

jag skickade Johan förbi den stora godisaffären i stan, på väg hem från hockeyn. Inte ofta jag äter lösviktsgodis, men när det väl blir av så handlar vi oftast i stan där det finns lite större utbud. Ska det vara, ska det vara liksom. Men åh vad jag blev besviken när han kom hem… Visserligen så köpte han filidutter, för det vet han att jag vill ha. Men annars har han bara köpt sådant som vi kan köpa här hemma och som jag är kräkless på och inte en enda chokladbit. INTE EN CHOKLADBIT. Fattar ni? Nej, jag ska hålla mig till mina Non-Stops när suget kommer, det är ett säkert kort. Åh, jag tror jag går och lägger mig istället.. haha.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers