.nytt

10/27/2009 03:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

provar ett nytt format för “dagens”. Den har jag snott från Erika, i alla fall en del..

[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: Lissan
2. Personen du pratade med: Olivia
3. Du fick SMS av: Johan (“Bra att dra gränser :) nu är jag hemma”)
4. Du kramade: Olivia


[ IDAG ]
5. Kläder: Undies. Mjukbrallor och en tröja med en trasig knapp som Olivia hela tiden påpekar att jag måste laga.                                                                                                                                                    6. Bättre än igår: Det mesta. Vädret, humöret…

[ IMORGON ]
7. Är det: Kallare & soligare hoppas jag! (Ni vet varför jag hela tiden är så väderfixerad)
8. Planer: Ska på utvecklingssamtal med Olivia. Tror det kan vara knökfullt på babysimmet pga lov så jag vet inte om vi ska dit.., rida & städa bilen!
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hoppas inte.


[ FAVORIT ]
10. Nummer: 21
11. Färg: Grönt
12. Årstid: Vårvinter och sommar
13. Saknar du någon? Min Karin som funderar på att köpa hus i Sverige! Mina projektkollegor och mina kompisar från Härnta… 
14. Humör för tillfället? Ganska nollställt haha


[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde idag: Ammade mitt matvrak till son – as usual.
16. Vad åt du sist? Pasta med smörstekta champinjoner och parmeggiano.
17. Vad irriterar du dig på? onödiga småsaker.
18. Tror du på distansförållanden? Jag gör det.
19. Vem tänker du på just nu? min sambo
20. Tror du att personen tänker på dig med? I hope so.                                                                        21. Vart reste du sist? Definiera resa. Men vi var till Umeå förra veckan. Till exempel.                    22. Vad gjorde du igår kväll? Lagade mat, åt den, ammade sonen, glodde lite på TV, somnade tidigare än nånsin…
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag. Mest.. till utseendet iaf. Inte till längden dock.                                                                                                                                                  24. Ler du ofta? Det händer, det händer
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Idag säger jag kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid. Jag har fått det också några gånger.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Grå

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers