.bella

10/22/2009 03:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DSC_0417 DSC_0420 DSC_0427 DSC_0439

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by annie on 29 oktober 2009 kl. 18:59

Hej Hanna!Vad spännande att inte vara säker på hennes färg. Men vill man ha en färg och hon ändrar så kanske det inte är lika roligt. Jag tycker hon är jätte fin.Verkligen sött huvud. Jag har Belamour som en stark kandidat till min Amora. Få se hur det ser ut till våren. Men han har utvecklats och det verkar som att det går riktigt bra för hingsten.

Comment by Hanna on 1 november 2009 kl. 20:42

Jag blir nog nöjd med vad som än blir. Hon är vacker, rör sig läckert och har ett härligt temperament så vi kunde inte vara mer nöjda faktiskt :) Ja han verkar ju utvecklas riktigt fint, hingsten och jag är mycket förtjust i de avkommor jag sett. Kan inte annat än rekommendera honom. Vi måste också börja fundera på hingstval, vi tänker nämligen betäcka Pion igen till sommaren. Det är så spännande och kul!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers