.rock

10/23/2009 01:00:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll är det rock tema och Joey Tempest sitter i juryn.

Ikväll tror jag på Calle & Eddie. Jag tror också att Tove kommer att göra det riktigt bra. Erika kom ju igång förra veckan, så jag tror att även hon har en bra chans att vara lite rockig ikväll.

Erik är ju som gjord för rocktemat, så han kommer säkert att göra…precis som alla andra veckor. Boring. Detsamma tror jag väl egenligen om Mariette. Boooring.

Reza är ju en grym sångerska, men jag kan inte bestämma mig för om jag tror att hon fixar rocktemat? 50/50.

Tyvärr så tror jag INTE att rocktemat är något för Rabih. Jag tror att det blir en jätteflopp..tyvärr. För han var ju bäst förra veckan. Niklas blir väl en flopp som vanligt? Har jag glömt någon?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers