.sunday

10/11/2009 09:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

var riktigt bakis imorse – efter vad vet jag inte. Det var väl icke-chokladen igår. Johan gick upp med Olivia i morse och när Svante vaknade en timme senare fick han ta honom också. Jag hade ont i kroppen och det var underbart att få ha heeela sängen själv. Det var länge sen..

Idag har vi haft farmor och farfar här, vi (jag) har bakat bullar och jag fick mig en ridtur på eftermiddan. Jag har fått ett riktigt bra och skönt besked, och en hälsning från Athena som har det bara bra och sköter sig numera.

Nu bakar J mina superdupergoda chokladbollar (inga vanliga bollar här inte) – kanske en kompensation från gårdagens miss haha.

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 12 oktober 2009 kl. 09:35

Vad är det för specialare då?
Recept?

kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers