.thursday

10/29/2009 10:03:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante ligger och sover än… han var inte i form igår kväll – arg var han faktiskt! Eller, go’ och glad, skrattade och charmade så länge han fick sitta eller stå, men varje gång han skulle äta och behövde ligga så blev han bara arg. Så han skrek, åt, skrek, åt… Vet inte alls vad som var problemet. Mat fick han då så det räckte och blev över. Vi var borta hela kvällen också, men när jag kom hem och la honom i sängen och ammade där så var det inga problem. Han kanske längtade hem till sin (min) säng bara. Det var ju en ny upplevelse i alla fall. Svante arg.

Idag blir vi på språng hela dagen också. Tänkte ju fixa sprutan men det känns inte som om att jag hinner så jag tar det imorgon så får Johan sköta barn. Om han inte är bakis. Han ska ju se hockey ikväll med kollegor och gick av beredskapen imorse så han är ledig imorgon… Vi drar till stan nu efter lunch i alla fall. Ska se om vi inte får iväg Bimmern! Nu är den i alla fall nystädad och putsad på, vi har hittat åt alla nycklar och så, så just nu vill jag inte alls sälja den. Fina bilen. Livsfarlig (alldeles för mycket att köra med) och underbar (gjord för att köra fort fort).

 

Later.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers