.kattastrof?

10/08/2009 09:56:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Skrållan låg inne på golvet i köket idag, och jag slängde en blick på henne. Pälsen på magen spretade lite konstigt och jag fick en liten flashback. Har sett det förr.

Tänkte tillbaka lite, visst har Skrållan legat inne ovanligt mycket sista tiden? Vart jag än vänder mig så ligger Skrållan där, i soffan, i Svantes vagn, i sängen, i fåtöljen, i Maxi Cosin….

Grannen V berättade för nån månad sen att Skrållan varit förbi hos dem och letat efter en karl.. jag undrar om hon inte hittat en. Är det inte folket på gården, så är det hästarna, eller hönsen, eller katten.. Tur att hunden är säker i alla fall. Han förökar sig inte.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers