.tuesday

3/30/2010 09:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår ska ni veta, då hände det så himla mycket intressant och spännande så det är inte klokt! Tyvärr låg mitt internet nere hela dagen så jag kunde inte blogga! Men ett nytt recept (<--) har jag fått ut i alla fall. Mycket väl godkänt av Svante.

Min ridbana har blivit en halvmeter snöfattigare. På höjden alltså, inte i kubik. För övrigt så har vi fullt nu, vi har så mycket snö att vi inte kan bära bort den längre. Snödrivorna är berg att bestiga för vilken bergsklättrare som helst. Snövallarna är för höga så vi kan inte kasta snön över dem med slungan längre så DET RÄCKER NU! Tack.

Förresten, värt att notera! Vi försov oss i morse. Framförallt Johan och Olivia eftersom jag och Svante får sova så länge vi vill. Men det är ändå anmärkningsvärt att hela familjen sov som stockar fram till klockan åtta OCH att ingen ringde från Johans jobb? Herregud, det är ju bättre sovmorgon än vilken helg som helst. Måste ju säga att kvällen var inte dum heller. Svante slocknade ju (som vanligt) när vi la honom i sängen, men Olivia! Olivia somnade i min säng med vällingflaskan i famnen framför en film. Sen har båda sovit som små ljus hela natten lång. Kan inte komma ihåg när sist vi hade en så lugn och fridfull kväll. Natt. Morgon! Haha..

 

Senare.

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers