.thursday

3/11/2010 10:22:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Torsdag igen. Tick, tack. Nobody’s gettin’ any younger. Men äldre blir man aldrig. Just nu så REGNAR det! Så tragiskt.. men helgen lovar lite kyligare och bättre väder. Avvaktar min planerade ridtur till kvällen då väderprognosen ser lite bättre ut. Vore fint om snön kunde passa på att rasa från stalltaket under dagen. Nu toksnöar det förresten..

Kul. Vad ska vi skriva om idag då? Vädret. Haha… Jag ska flytta till en ranch nånstans där det är soligt jämt så jag kan skriva om temperaturskiftningarna på en tjugogradig skala istället.

Lillgossen sover sött så jag ska nog vila också, kände mig otroligt klubbad när jag steg upp i morse, har ingen aning om varför.

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers