.drömmar

3/15/2010 10:29:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En natt fylld av drömmar.Svante har sovit som en liten prins, men storasyrran som är lite sjuk och framförallt mycket hostig har inte sovit så bra som hon skulle behöva. Åter till drömmarna.

Jag drömde att jag var höggravid, var inskriven på något gigantiskt sjukhus och bebisen skulle plockas ut med snitt ett par månader för tidigt av någon anledning. Jag var i bra form och sprang mest runt och spanande in alla delar av sjukhuset i väntan på min operation. Jag vaknade med stor lättnad, och lite besvikelse faktiskt. Vet inte vad den här drömmen grundar sig på?

En annan annan dröm handlade om Svante. Han tog sina första stapplande steg! jag tyckte att det var häftigt att han började gå istället för att krypa.. haha. Jag kom ihåg den i morse och skrattade mest. Jag antar att den kommer ur det faktum att jag konstaterade här om dagen att Svante börjat stå platt med hela fotsulan mot golvet istället för på tå, med ihopknipna tår – vilket ju är en förutsättning för att barnet ska kunna börja gå över huvud taget.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers