.sunday

3/14/2010 09:37:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hade superkul igår! Härligt att vara ute med brudarna igen efter så lång tid! Gammal kärlek rostar aldrig.

Idag har jag inte gjort nåt egentligen, har inte ens tagit mig ur pyjamasbrallorna trots en massa besök av födelsedagsfirare. Jag har helt enkelt inte hunnit byta om.

Tusen tack för alla gratulationer, både här på bloggen och live! Tack, tack, tack!

Fick lite sovmorgon. Tog lite till och halv tio masade jag mig upp till frukostbordet. Sen vilade jag i soffan och såg en riktig chickflick med barnen medan maken städade. Började göra iordning tårtan och resten av fikat, då första gästerna började anlända…

Blev sen lunch och ett rejält kvällsfika med räkor, hemlagat majo och lite annat smått och gott. Har en hel massa nya recept sparade efter dagen!

 

Later

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers