.friday

3/12/2010 02:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fantastiskt väder idag! Har fortfarande inte tagit mig utanför dörren dock. Här sover ungarna i skift och jag hinner bara tänka att jag ska göra något, så är det någon som vaknar.. och inte hinner jag ut med båda. Och när jag ska gå ut med den ena så är den andra dödshungrig. Hoppas J kommer hem i tid idag, klockan tre. Då ska jag skynda mig ut och rida! Hade planerat in ett pass igår, men tji fick jag… Var inte alls på bra humör igår kväll.

Emellanåt så försöker jag svänga ihop en tårtbotten här. Nu ser det ut som jag lyckats – så första delen av tårtuppdraget är avklarat. Blev en fylld sockerkaka också, lite spontant sådär. Det har inget med en misslyckad tårtbotten att gör i alla fall. Ehrm.

Ikväll så blir det cesarsallad till middag hade jag tänkt. Sååå jäkla gott!

 

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Svärmor on 12 mars 2010 kl. 23:11

Cesarsallad låter sååå gott! Pratade om att städa altan i helgen och längtar efter Cesarsallad i solen.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers