.klaaaag

3/18/2010 10:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Kände mig lite piggare i eftermiddag, så efter att Johan varit ute och rastat Olivia en stund (ja hon behövde verkligen rastning, oj vad hon längtade ut i snöovädret!) så drog vi in till centrumets liv, puls och rörelse. Nåja, en smula överdrift, så mycket liv är det inte i samhället en torsdagkväll.

Nu mår jag skit igen, huvudet dunkar och jag borde sova nu – inte ligga här. Men min ljudbok funkar inte (mitt fel – eller telefonoperatörens kanske. Det går jäkligt fort att koppla ur en tjänst, men inte att sätta in en annan? Borde vara tvärtom?), och Johan är ute och skottar snö så jag har svårt att koppla av.

Dessutom är jag hungrig. Det bero på att jag har ätit alldels fel och alldeles dåligt. Det ska man inte. Man ska äta hela tiden och rätt, rätt, rätt. Varför är det så jobbigt att göra rätt då man är ur form när man skulle bli i form och mycket piggare mycket fortare om man bara ansträngde sig lite?

 

Later

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers