.omtagning

3/25/2010 12:20:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jahapp. Det gick ju sådär. Det borde jag ha kunnat räkna ut själv. Jag har ju varit (och är fortfarande) halvdöv sen nån vecka tillbaka. Förutom då jag snyter mig riktigt duktigt och det smäller till i örat – då hör jag plötsligt ALLT en liten stund. Svante prickade in alla tester utom just en pingla på det ena örat som han hade svårt att höra. Så nu har vi fått order om att droppa och greja ett tag till, och så fick vi tips om bra grejer mot hostan (wow – inte en dag för tidigt!) för vi hade en sköterska som verkligen tog sig tid med oss.

ScreenShot023

Längdkurvan följer han duktigt. 73 cm (ungefär, han hade inte riktigt tid att ligga stilla) idag. Jag gissade 72 och Johan 74 så det blir oavgjort.

ScreenShot024

Viktkurvan dippade, som väntat (hans kläder sitter ju lösare nu än för två månader sen) – men mer än jag gissade så denna seger fick Johan som gissade på ganska precis 9 kilo. 8950 idag! Det är inom normalvärdet än så länge så inget att oroa sig över. Han äter ju bra och faktiskt hur mycket som helst, men eftersom han är så livlig så gör han av med mycket också.

 

Later

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers