.monday

3/22/2010 08:32:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Bekännelsen: Jag har varit urusel när det gäller mitt lilla hälsoprojekt. Ja, förra veckan var jag faktiskt urusel på alla projekt men det är en dålig ursäkt. Tack och lov är det fortfarande ett minus, men 3 hg på två veckor är inte mycket att jubla för. Bitch 2010 blir så fort Bitch 2011 i den takten. Skärpning! Tillbaka till ursprungsplanen nu. Nästa vecka ska det banne mig vara ett riktigt resultat, tack vare hårt arbete!

Så. Nu ska vi dra iväg på Lilla Vasaloppet om en stund. Olivia ska åka med sin morfar och jag och Svantemannen ska heja på!

Later

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Svärmor on 22 mars 2010 kl. 20:54

Ja du, snart så springer han. Det är helt underbart att något alltid hänt när man inte träffar honom varje dag. Man kanske ser utvecklingen lite mer då men du är kanon på att samla ögonblick i barnens liv. Vilken skatt att hitta när de blir lite större.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers