.mellis

3/02/2010 03:10:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

IMG_0765

Lite spontant så där. Jag och Olivia blev tvungna att provsmaka frallorna vi bakat och de blev helt enkelt superdupergoda. Rekommenderas!

Nu måste jag städa bort lite mer efter baket.

 

Later

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Svärmor on 2 mars 2010 kl. 16:44

Vad bra att hon äter. Det har varit lite si och så i helgen, men magsjukan bidrog förstås.

Josefin on 2 mars 2010 kl. 20:47

Mums vad gott med nybakat...

Det är lite dåligt på den fronten här vill jag lova, lyckades dessutom bränna en långpanna sist jag bakade så det blev inget till frysen.

Krama om barnen från mig är du snäll, saknar dem.
Provade att prata med O i tel nu i helgen men hon var inte riktigt med ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers