.hosta

3/16/2010 11:13:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Mina små är sjuka idag också. Olivias hosta är besvärlig, men andningen verkar inte vara påverkad så det känns rätt bra ändå. Lillebror hostar också, jag hoppas det inte blir lika jobbigt för honom. Han är ju duktig och sover bort det tråkiga. Igår gick han isäng strax efter sex och kom till mig vid halv åtta i morse. Det är en otäck förkylning som går! Själv känner jag mig inte riktigt kry idag heller. Hoppas det inte blir värre.

När vi ändå mest sitter inne, så har jag pysslat med bloggarna, lite nytt. Varför blir det alltid så krångligt när man bara ska “tvärfixa” något? Det verkar som om att det ligger en massa “skräp” i minnet hos blogger, som gör att jag får upp widgets jag hade för ett år sen (!), jag kan inte få upp en bild i headern på den här bloggen trots att jag bytt ut hela HTML-koden och använt exakt samma som i min andra blogg, där jag utan problem får upp en bild? Mycket konstigt. Men knapparna fick jag ju bort i alla fall. Nu får jag inte upp min nya bloggkonfiguration i publiceringsprogrammet, vilket bara är ett litet problem. Jag kan inte publickera bilderna riktigt hur som helst då inte bakgrunderna stämmer.. aja. Det löser sig väl.

Nu ska vi titta lite på Ronja..

Later

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers