.äntligen!

3/26/2010 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fredag.

Är totalt utmattad igår efter kvällens shoppingtur. Men nu har vi gjort det vi alltid sagt att vi ska göra, men aldrig gör. Månadshandlingen i stan, lika bra när vi ändå måste åka dit och hämta djurfoder.

Min huvudvärk är tillbaka idag, fy för den här förkylningen säger jag bara. Den är verkligen skit och tar aldrig slut!

Jag och Olivisen äter frukost framför TV:n, den har nämligen blivit bortglömd under veckan och behöver lite sällskap. Igår kväll såg jag halva Desperata Husfruarna från i tisdags och har kvar Grey’s och lite annat att se som inte blivit av i veckan. Synd att jag får se den modiga lilla grisen Babe för hundrade gången istället. Svante sover än…

 

Later

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers