.sovmorgon

3/09/2010 11:07:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante vaknade med ett stort A i morse vid sjusnåret. Precis som han gjort varenda dag senaste veckan. Inget som varken undertecknad eller Svante gillar för då har vi inte alls sovit klart. Vi brukar lägga oss igen, men storasyrran brukar komma in och störa morgonsömnen innan vi hunnit somna om. Idag är hon dock i skidstugan i Kvarnåsen så vi tog oss en rejäl sovmorgon. Det gäller att passa på, snart är det slut med det!

För övrigt ser det fint ut idag. Ynka tre minusgrader, betydligt mindre vind är igår och solen håller på att bryta igenom. Så jag är hoppfull! När jag tittar ut och ser de nakna träden och solen som vill bryta sig igenom ett tunt molntäcke får jag sådana fjällkänslor. Åh vad jag längtar efter att få åka upp, ligga ute och drömma sig bort i solen (eller krypa runt med två busungar), bränna nästippen, basta och bada i snön, kvällar med god mat, spel och skön sömn…

 

Later

Etiketter: ,

4 hälsningar:

johan on 9 mars 2010 kl. 12:01

ja det skall bli skönt, nu så verkar skotern vara frisk igen så nu är allt på topp.

Anonym on 9 mars 2010 kl. 12:31

Hej hej Hanna! Från att ha skött sig TOPPEN kring allt som har med longering och tömkörning att göra och att vara supercool innne i stallet har jag nu en brunstig TOKIG Athena!! Herregud vad hon skrek och klättrade på väggarna igår när jag var där och skötte sig allmänt illa i stallet. Nu är hon tonåring Hanna med allt vad det innebär *skratt*/maria

Comment by Hanna on 9 mars 2010 kl. 13:52

Jag läste om det igår, tänkte men herregud hon är ju bara ett år... Drygt. Hahaha vad tiden går fort!

Comment by SMÅKILLARNA on 9 mars 2010 kl. 22:49

HAHA, ja men nu är det ju BELLA som är ett år =) =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers