Bakisdag

1/01/2009 01:53:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag mår inte så bra idag. Det tycker jag är oerhört orättvist med tanke på att jag faktiskt var chaufför och körde hem oss i natt. Men den envisa förkylningen håller sig fast med huvudvärk och trötthet. Jag känner mig verkligen bakis.. på alla sätt och vis. Men vi hade riktigt skoj igår, blev en hel del spelande, har kramp i fingrarna än idag efter all gitarr.. Trummorna gav jag mig inte på, det är verkligen inte min grej! Men lite sång blev det utöver gitarren i alla fall. Kul spel, det där rockband... Ja det blev lite TP också, god mat, skålande vid tolvslaget, i år missade vi inte grevinnan och betjänten så jag är nöjd. Såg inte så mycket raketer dock, av respekt för de stackars hundarna som hade en tung kväll igår. Fast jag smög iväg, släckte ner i köket och spanade lite en stund för mig själv... Olivia sov gott trots alla smällare och raketer.

Idag stökar vi på här hemma. Olivias storsäng ska målas, och så sätter vi upp lite belysning i köket. När sängen är klar så ska vi göra klart hennes nya sovrum! Fast det hinner vi nog inte idag...

Nytt år, nya tider, inga löften...

Vad gör du idag?

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 1 januari 2009 kl. 19:44

Tack för senast, ligger och läser en rad böcker som jag lånat av Hea för det är nått virus eller så som du lyckades lämna övet till mig, men det är ganska skönt att bara ligga på soffan och läsa och snörvla i lung och ro. God förtsättning// syster

Comment by Hanna on 1 januari 2009 kl. 21:40

Hm jag trodde du fick det av Hea ;) För jag har då mitt kvar...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers