Första dagen!

1/07/2009 10:45:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har Olivia varit på dagis för allra första gången! Det gick då himla bra, men det var väntat... När vi varit där i en timme och skulle gå hem så ville hon absolut stanna och leka lite till. Det kommer att bli jättebra för henne, att få vara där och leka med alla barna. Det kommer ju att vara många barn i samma årgång, -07:orna är ju en hel hög!

Imorgon ska vi dit igen, och stanna en lite längre stund! Sen måste jag nog jobba lite också... Det var länge sen nu.

Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 7 januari 2009 kl. 12:14

Men du vad KUL att det känns bra för er med dagiset! Och som vi sagt förr så ÄR ju dagis toppen i lagom dos! Har ni en heltidsplats eller? /maria

Comment by Hanna on 7 januari 2009 kl. 12:44

Hon kommer att vara där 2-3 dagar i veckan, då jag jobbar. Egentligen så borde hon väl vara där på heltid om jag ska hinna med heltidsstudierna också men jag tycker det blir så mycket tid, det blir ju långa dagar när hon väl är där tyvärr.. Men det kommer att bli jättebra!

Anonym on 7 januari 2009 kl. 13:00

Ja men vet du Hanna det är nästan bättre att de är där långa dagar när det väl är där än att de ska vara där få timmar alla dagar i veckan. Då hinner de leka i lugn och ro och så får de vara hemma när de väl är hemma. Framöver så kommer vi att göra så att jag är hemma må och fredrik fredag och så får de gå fulla dagar när de väl är där tis, ons, tors.....=)

Anonym on 7 januari 2009 kl. 21:16

Men vad kul! Jill kommer att bli överlycklig! Hon kommer i morrn, för då börjar jag på allvar! Vi hörs! Många kramar Martina

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers