Har man tråkigt så har man

1/23/2009 10:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Detta är jag...eller? En fjortislista.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?: Inte det minsta
2. Är du lycklig?: Ja
3. Är du uttråkad?: Hahaha, just nu är jag ju det!
4. Är du ledsen?: Det händer
5. Är du italienare?: no, ma io sogno di imparare l'italiano
6. Är du cool?: Självklart
7. Är du från irland?: Nope
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Japp


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, men jag tror också på att saker och tink kan växa fram.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Öh.. ja?
4. har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Haha har jag garanterat
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja helt stendött är det inte haha
6. Har du haft en hemlig beundrare?: I så fall skulle jag inte veta om det
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: I DO


TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Nej
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?:  Hundar då
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cocacola                                                                                                        7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hm. Svårt satt få till en romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka?: Lycka såklart, vad ska man annars med pengarna till...
9. Dag eller natt?: Just nu, dag tror jag..                                                                                                 10. MSN eller mobil?: Mobil


"HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: hm.. tror inte det?
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Självklart, inget allvarligt dock
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, vill det förut en.. nu känner jag inget sug                                         5. Ljugit för någon du tycker om?: Har jag säkert
6. ätit en hel tårta?: Nej
7. Gjort bort dig offentligt?: Självklart                                                                                                          8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Svår fråga
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Alltid
10. Velat försvinna?: Kanske velat gömma mig ibland


SENASTE..
1. Telefonsamtalet du gjorde: Pappa
2. Telefonsamtalet du fick: Johan
3. Personen du var med: Olivia
4. Roligaste grejen som hänt: Olivia                                                                                                         5. Personen du smsade: Johan.
7. Du skrev till på myspace: haha                                                                                                             8. Du kommenterade: min egen blogg
9. Du tillbringade natten med: Johan tror jag, jag somnade nämligen innan han kom hem och vaknade inte när han kom heller - DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT!
10. Du kramade: Olivia

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers