Sannerligen

1/14/2009 10:09:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

är det inte spännande att vänta på bloggbebisar. Just nu har jag två, det är onekligen som dessutom skriver så fantastiskt underhållande och bra. Dessutom är det Veronica vars blogg jag började läsa då jag själv väntade Olivia. Läs från början till slut om hennes lilla Alva (finns en länk på veronicas blogg) och jag garanterar tårfloder utan dess like. Eller så var det hormonerna som gjorde det då...

Men spännande är det i alla fall att vänta.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 14 januari 2009 kl. 23:10

Det är verkligen så underbart att läsa om lillan när jag är borta i Härnta! Hon är ju verkligen störtskön! Men nu är jag i alla fall hemma! Blev lite tvärt slut på messandet idag, måst ju va me på lektionerna också... ;) Men jag hör av mig sen!
Många kramar! // M

Comment by Hanna on 17 januari 2009 kl. 23:41

Kan väl bara instämma ;)

Ingen fara, vi hörs väl av hoppas jag! Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers