Onsdag är det va?

1/28/2009 11:40:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Good Morning people!

Lite piggare idag. Kan dock bero på att jag faktiskt är alldeles nyvaken. Har i alla fall med all säkerhet något mindre ont i kroppen. Nog om detta.

Idag blir det soffläge, slötittande och kanske hittar jag någon bra bok att läsa? Det händer minsann inte varje dag.

Etiketter:

5 hälsningar:

Anonym on 28 januari 2009 kl. 12:13

Får du det där testet till Pion idag eller? Herregud vad spännande, men det är klart hon är dräktig än!! Vad kostar det förresten, är det dyrt?

Anonym on 28 januari 2009 kl. 12:14

Det var från mej alltså/Maria =)

Comment by Hanna on 28 januari 2009 kl. 12:20

I got that ;) Man köper inteflera test för säkerhets skull om man säger så.. 290:- går det loss på!

Anonym on 28 januari 2009 kl. 13:22

okej! Har du fått det än? Spännande som tusan! HOppas hon samarbetar nu då lilla Pion-gumman! *ler*

Comment by Hanna on 28 januari 2009 kl. 13:26

Ingen aning, får se om jag orkar promenaden till brevlådan,den ligger trots allt flera hundra meter bort ;) Annars väntar jag tills J kommer hem! Tänkte ta mig ut till stallet om en stund, ska se om jag lyckas få mig ett litet prov ifall testet kommit..

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers