Dagens.... i ny tappning

1/19/2009 11:40:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

inspirerad (och kopierad) av a.m.o

DAGENS VILL HA: kläder, kläder, kläder. Det råder torka i garderoben.Måste sätta sprätt på presentkorten.. kanske på onsdag då vi ska till Umeå?! JA!
DAGENS KLÄDSEL: en skjorta har jag hunnit få på mig idag.
DAGENS SMINK: mörka ringar under ögonen och blank hy
DAGENS FRISYR: måste tvättas, måste borstas
DAGENS HÄNDELSE: öööh...ja det är väl att jag kom på att jag kan shoppa i umeå fast jag är pank!
DAGENS LÅT:  En trip down memorylane...


DAGENS PLANER: Ska och träffa mammor och barn från föräldragruppen då Olivia föddes!
DAGENS SAKNAD: Karin
DAGENS DUMMASTE: att jag är förkyld - igen.
DAGENS SJUKA: jag då haha
DAGENS DROG: sömn
DAGENS ROLIGASTE: gullungen såklart, hon  har börjat dansa väldigt avancerad och jag hoppas bara kunna fånga det på film
DAGENS FAVORIT: min familj
DAGENS KÖP: de nada
DAGENS GODIS: inget, so far so good
DAGENS HUMÖR: typ bakis
DAGENS ORD: "sitt" (Olivia till sig själv när hon står i barnstolen) och "bra" (varje gång hon lyder sig själv och sitter) följt av en applåd...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers