Börjar dagen med en dagens

1/29/2009 09:09:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: sällskap men det vore dumt att smitta ner någon. Men jag har ju Gullungen! 
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar (!) 
DAGENS SMINK: au naturel  (!)
DAGENS FRISYR: mörk
DAGENS HÄNDELSE: Jag har mina förhoppningar om vad det ska vara. Siktar på en uppdatering.
DAGENS LÅT:

DAGENS PLANER: städa, betala räkningar, ta det där urinprovet och säkert en del annat 
DAGENS SAKNAD:  inget eller ingen, so far, so good..              DAGENS DUMMASTE: att jag var vaken mellan 04:30-06:00 i morse. Varför?
DAGENS SJUKA:  tänker jag på. 
DAGENS DROG: idag får det bli mat hoppas jag
DAGENS ROLIGASTE: lite för tidigt för det, men jag har mina förhoppningar 
DAGENS FAVORIT: Gullungen som väckte mig i morse
DAGENS KÖP:  - 
DAGENS GODIS:  -
DAGENS HUMÖR: Ok
DAGENS ORD: I brist på nya ord så är det enda jag hört sedan vi satte oss vid frukostbordet "ost" "ost" "ost"

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers